23 kwietnia 2024

Strony internetowe – jak zadbać o widoczność lokalnego biznesu?

Nie od dziś wiadomo, że najwięcej korzyści zapewniają dobrze widoczne strony internetowe. Bielsko czy Warszawa – lokalizacja w sieci nie ma znaczenia. Czym innym będzie jednak charakteryzować się projektowanie stron internetowych nastawionych na ogólnopolską sprzedaż, a innych działań wymaga promocja lokalnego biznesu stacjonarnego.

Dowiedz się jak zadbać o widoczność lokalnych stron www i cieszyć się wysokim wynikiem w pozycjonowaniu stron www skierowanych do lokalnej społeczności. Jak powinni dbać o pozycjonowanie stron mieszkańcy stolicy, a jak ma prowadzić strony internetowe z Bielsko-Biała?

Nowoczesne strony internetowe – jak zadbać o ich widoczność?

Budowa profesjonalnej strony internetowej to nie jest proste wyzwanie. Teoretycznie stworzenie strony www z użyciem szablonu i podstawowych narzędzi nie wymaga dużego doświadczenia, niemniej każda strona www powinna być odpowiednio zarządzana, aby wyróżniać się na tle konkurencji i skutecznie pozyskiwać nowych klientów. Pierwszym krokiem będzie oczywiście wygląd i hosting w internecie, ale żeby dziś wyróżnić się w sieci i zajmować wysoką pozycję w wyszukiwarce, potrzeba znacznie więcej. Wystarczy spojrzeć na statystyki sklepów internetowych. Coraz więcej osób dokonuje zakupów w sieci na telefonie komórkowym, dlatego koniecznie trzeba  zadbać, żeby projekt graficzny pod sklepy internetowe były responsywne, co ułatwi klientom poruszanie się po witrynie i zakup towaru lub usługi.

Tworzymy strony pod lokalny biznes – o czym musisz pamiętać?

Sam etap tworzenia strony, która ma działać na zasadach ogólnopolskiego sklepu internetowego czy też lokalnej kawiarni w Bielsku-Białej nie będzie znacząco się różnił. Jednak indywidualny projekt dotyczący treści czy chociażby aspektów związanych z Google Maps powinien być skonstruowany z myślą o klientach stacjonarnych. Co to oznacza w praktyce? Zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem z firmy initsoft.pl poleca m.in. efektywny kontakt z klientami zarówno za pomocą witryny, jak i w mediach społecznościowych. Dziś dzięki profilom na Facebooku czy Instagramie można zbudować solidną społeczność wiernych gości, którzy regularnie będą odwiedzać lokal czy sklep. Z kolei wracając do samej strony, ważne żeby zarówno landing page, jak i podstrony wypełnione były treścią związaną z lokalizacją lokalu czy sklepu. Jeśli więc prowadzisz biznes w okolicach Bielska-Białej, pełen profesjonalizm nakazuje dokładnie związać treść stron z frazami kluczowymi typu „Bielsko-Biała”, aby na stronę trafiło jak najwięcej osób, które szukają danej usługi bądź produktu właśnie w Bielsku-Białej i dopisują tę frazę do standardowych zapytań w stylu „dentysta Bielsko-Biała” albo „restauracja Bielsko-Biała”. Tylko tak w obecnych czasach i sporej konkurencji można wyróżnić się i zadbać o widoczność w sieci.

Dodaj komentarz