pon. Cze 24th, 2019

Być ubrana jak Barbie

Koncern Mattel znany do tej pory między innymi z produkcji wielu wcieleń lalki Barbie, wprowadza na rynek kolekcję ubrań i dodatków przeznaczonych dla kobiet. Kolekcja Barbie Luxe stworzona została przez z znanych projektantów mody i oparta na dotychczasowych pomysłach ubierania najlepiej sprzedających się lalek świata.

Wielbicielki „stylu Barbie” będą mogły kupić dżinsy, koszule, bluzki, torebki i biżuterię. Kolekcja jest dedykowana kobietom w wieku między 20 a 30 lat – pokoleniu które „wychowało się” na Barbie I choć zazwyczaj grupą docelową firmy Mattel są znacznie młodsze klientki, szefowie korporacji przewidują że ich nowy produkt okaże się sukcesem rynkowym.

– Barbie to lalka mająca szczególne znaczenie dla młodych kobiet – mówi jeden z szefów Mattel – zabiera je ciągle w świat dzieciństwa, w którym właśnie przy pomocy Barbie fantazjowały na temat swojej przyszłości.

Być może powodem decyzji o stworzeniu przeznaczonej dla dorosłych kobiet „kolekcji Barbie” jest fakt, że w ostatnich latach sprzedaż samych lalek drastycznie spadła, między innymi z powodu protestów lekarzy, którzy od lat obserwują związki między zabawą niezwykle szczupłymi i długonogimi lalkami, a anoreksją u dziewcząt.

Pomysł sprawdził się już w Japonii, gdzie kilka miesięcy temu otwarto sieć butików z odzieżą Barbie. Sprzedawane tam są również lalki przeznaczone dla osób dorosłych – ubrane w stroje z kolekcji największych projektantów mody, mają służyć w celach dekoracyjnych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *